DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 24 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7552
Title: Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії
Authors: Косенко, Ю. М.
Keywords: розумово відсталі учні
самостійна робота
індивідуальний підхід
умственно отсталые ученики
самостоятельная работа
индивидуальный поход
mentally retarded children
independent work
individually
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії / Ю. М. Косенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 141-144.
Abstract: У статті розглядається проблема застосування методу дидактичних ігор під час самостійної роботи на уроках історії у спеціальній школі. Здійснено аналіз науково-методичних джерел з цього питання. Зазначено, що розвиток самостійності в учнів із розумовою відсталістю у навчанні є однією із головних умов підвищення ефективності навчального процесу, а дидактичні ігри орієнтовані на індивідуальні інтелектуальні можливості учнів якнайкраще підходять для зазначеного виду робіт. Визначено психолого-педагогічні умови для індивідуального застосування дидактичних ігор які оптимізують процес засвоєння навчального матеріалу з історії. Наведено результати дослідження рівня усвідомлення в учнів експериментальної та контрольної груп теоретичного матеріалу з історії та сформованості практичних вмінь самостійного використання засвоєних знань у практичній діяльності.
В статье рассматривается проблема применения метода дидактических игр во время самостоятельной работы на уроках истории в специальной школе. Осуществлен анализ научно-методических источников по этому вопросу. Отмечено, что развитие самостоятельности в учащихся с умственной отсталостью в обучении является одним из главных условий повышения эффективности ученого процесса, а дидактические игры ориентированные на индивидуальные интеллектуальные возможности учеников наилучше подходят для указаного вида работ. Определены психолого-педагогические условия индивидуального применения дидактических игр которые оптимизируют процес усвоения учебного материала по истории. Приведены результаты исследования уровня осознания учащимися экспериментальной и контрольной групп теоретического материала по истории и сформированности практических учений самостоятельного использования усвоенных знаний в практической деятельности.
The article deals with the problem of the method of didactic games during independent work history lessons in a special school . The analysis of scientific and methodological sources on the subject. It is noted that the development of autonomy in children with mental retardation in education is one of the main conditions for improving the learning process, didactic game oriented individual intellectual abilities of childrens best suited for this type of work. Definitely psycho-pedagogical conditions for individual use of didactic games that streamline the process of learning from history. The results of research awareness in children of the experimental and control groups of theoretical material on the history and formation of practical self-help skills acquired knowledge in practice.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7552
Appears in Collections:Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosenko.pdf477.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.