В статті розкрито суть і особливості інтеграційної та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. Стаття висвітлює основні напрями спеціального навчання в Україні та інших країнах, таких як США, Канада, Австралія, Словаччина, Чехія, Польща, Білорусія, розкриває недоліки та переваги основних підходів до навчання дітей з обмеженими можливостями здоров`я в нашій країні, містить короткий опис повної та часткової інтеграції в різних країнах світу (Польща, Чехія, Словаччина, Білорусія), поданий перелік основних законодавчих документів нової методології спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні.
Стаття освещает основные направления специального обучения в Украине и других странах, таких как США, Канада, Австралия, Словаччина, Чехия, Польша, Беларуссь, раскрывает недостатки и преимущества основных подходов к обучению детей с ограниченными возможностями здоровья в нашей стране, содержит краткое описание полной и частичной интеграции в разных странах мира (Польша, Чехия, Словакия, Беларусь), поданый перечень основных законодательных документов новой методологии специального образования детей с особенными образовательными потребностями в Украине.
In the article the essence and characteristics of integration and inclusive education in Ukraine and other countries. Article is covers the main areas of special education in Ukraine and other countries, such as USA, Canada , Australia , Slovachchina , Czech Republic , Poland , Belarus, reveals the advantages and disadvantages of the main approaches to the education of children with disabilities in our country, provides a summary of the full and partial integration in different countries (Poland , Czech Republic, Slovachchina , Belarus ) , filed a list of key legislative instruments of the new methodology of special education for children with special educational needs in Ukraine.