У статті представлено результати аналізу сучасного стану розвитку методичної системи
навчання квантової фізики у курсі старшої школи. Показано, що сучасна методична система
навчання квантової фізики має враховувати зміщення акцентів з накопичення знань до опанування
способами діяльності.
The article presents the results of an analysis of the current state of development of
methodical training system of quantum physics in high school course. It is shown that the modern
methodical training system of quantum physics should consider shift from the accumulation of
knowledge to mastering modes of activity.
У статті представлено результати аналізу сучасного стану розвитку методичної системи
навчання квантової фізики у курсі старшої школи. Показано, що сучасна методична система
навчання квантової фізики має враховувати зміщення акцентів з накопичення знань до опанування способами діяльності.
The article presents the results of an analysis of the current state of development of
methodical training system of quantum physics in high school course. It is shown that the modern
methodical training system of quantum physics should consider shift from the accumulation of
knowledge to mastering modes of activity.