Дослідження присвячене актуальній проблемі забезпечення розвитку загальної витривалості студентів у процесі опанування різними руховими режимами і є однією з найважливіших на початковому етапі заняття. Аналіз літературних джерел показав, що вона тісно пов’язана із зміцненням і збереженням здоров’я студентів, формуванням статури, розвитком і вдосконаленням фізичних якостей, рівень яких характеризує рухову функцію і визначається не лише фізичними, але й психічними можливостями організму. Виявлено суттєві розбіжності у прояві фізичних можливостей студентів (загальної витривалості) у процесі опанування різних рухових режимів під час занять фізичним вихованням, що є підґрунтям для їх урахування під час планування навантажень кафедрами фізичного виховання ВНЗ.
Research devoted to the issue of providing general endurance students in the mastery of different driving mode is one of the most important lessons at an early stage. Analysis of the literature showed that it is closely related to strengthening and preserving the health of students, the formation of a constitution, development and improvement of physical qualities, which characterizes the level of motor function and is determined not only physical, but also mental capacity of the organism. Found significant differences in the manifestation of physical abilities of students (general endurance) in acquiring various modes of movement during physical education classes, which are the basis for their consideration at the planning loads Department of Physical Education Universities.