Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чижиченко, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-06-02T13:49:33Z
dc.date.available 2015-06-02T13:49:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чижиченко, Наталія Миколаївна. Психологічні особливості розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Чижиченко ; наук. кер. Т. М. Зелінська ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7187
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці. Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення зазначеної проблеми в зарубіжній і вітчизняній психології, визначено зміст та структуру (афективний, когнітивний та поведінковий компоненти) оптимізму, обґрунтовано критерії (фрустраційна толерантність, атрибутивний стиль, автономія), показники (аутосимпатія, надія, впевненість у собі) та рівні (високий, вище від середнього, середній, низький) розвитку його в ранньому юнацтві. Розроблено психологічну модель і програму цілеспрямованого розвитку оптимізму з метою досягнення узгодженого рівня оптимізму в учнів раннього юнацького віку, доведено ефективність та необхідність її впровадження в навчально-виховний процес з метою розвитку його в старшокласників та їх особистісного зростання. Запропоновано практичні рекомендації учням, батькам, вчителям з питань розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці. uk_UA
dc.description.abstract Dissertation is devoted to research of psychological peculiarities development of optimism in the early youth age. Theoretical analysis of scientific approaches to the study of the subject in the foreign and Ukrainian psychology was effected, the content and structure of optimism is determined (cognitive, affective and behavioral components), criteria are proved (frustration tolerance, attributive direction, autonomy), іndicators (autosympathy, hope, self-confidence) and levels (high, above average, average, low) of its development in the early youth age. A program of strengthening of optimism with a view to achieve an agreed level of optimism in the early youth age, methodical recommendations for psychologists, teachers, psychological model of the system of didactic-correction methods are designed. Efficiency and necessity to implement a optimism development program in the educational process with a view to its strengthen of senior pupils and their personal growth is proved. The program consists of didactic-correction trainings aimed at developing senior pupils sympathy for himself, hope of success, self-confidence. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова uk_UA
dc.subject оптимізм uk_UA
dc.subject фрустраційна толерантність uk_UA
dc.subject атрибутивний стиль uk_UA
dc.subject автономія uk_UA
dc.subject емоційна стійкість uk_UA
dc.subject саморегуляція uk_UA
dc.subject незалежність uk_UA
dc.subject ранній юнацький вік uk_UA
dc.subject optimism uk_UA
dc.subject frustration tolerance uk_UA
dc.subject autonomy uk_UA
dc.subject emotional stability uk_UA
dc.subject self-regulation uk_UA
dc.subject independence uk_UA
dc.subject early youth age uk_UA
dc.subject.classification 159.92:141.21-053.6 uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку оптимізму в ранньому юнацькому віці uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу