DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6995
Title: Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття
Authors: Ювковецька, Юлія Олександрівна
Keywords: реклама
культура повсякдення
видовище
синтез мистецтв
мода
дизайн
advertising
daily culture
spectacle
synthesis of arts
fashion
design
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ювковецька, Юлія Олександрівна. Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття : автореферат дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.04 / Ю. О. Ювковецька ; наук. кер. Ю. Г. Легенький ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 с.
Abstract: Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням феномену реклами в просторі культури ХХ століття. Соціокультурна еволюція реклами досліджується як інтегративний феномен, що включає в себе синтетичні тенденції розвитку таких практик культури, як мода, дизайн, брендинг, менеджмент та маркетинг. Реклама визначається як видовищний синтез, що походить від балагану, ярмаркового видовища, як єдність практик культури, як жанрово-видові специфікації в контексті розвитку реклами товарів та послуг, політичної та соціальної реклами. Рекламна діяльність досліджується як феномен культури повсякдення, як специфічний вид мистецтва, що впливає на розвиток художньої культури ХХ століття.
Dissertation is philosophical and cultural research of the advertising phenomenon in the spacious cultures of ХХ century. The social and cultural advertising evolution is examined as an integral phenomenon that includes synthetic development trends of such culture practices, as fashion, design, branding, management and marketing. Advertising is determined as a spectacle synthesis which results from show, fair spectacle, as a unity of culture practices, as genre and species specifications in the context of advertising development of goods and services, political and social advertising. Advertising activity is examined as a phenomenon of daily culture, as a specific type of art that influences on the development of artistic culture of ХХ century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6995
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuvkovetska.pdf334.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.