DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6960
Title: Формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики
Authors: Ніжегородцев, Владислав Олександрович
Keywords: компетентнісний підхід
компетентнісна модель
методичні компетентності
професійна підготовка
вчитель фізики
competence approach
competency model
professional training
teacher of physics
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Ніжегордцев, Владислав Олександрович. Формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Ніжегордцев ; наук. керівник Г. О. Грищенко ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
Abstract: Дослідження присвячене вивченню шляхів формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики в процесі професійної підготовки. У дисертації виконано теоретичне узагальнення і запропоновано нове розв’язання проблеми формування методичних компетентностей вчителя фізики в процесі професійної підготовки, що відображено в обґрунтуванні та експериментальній перевірці відповідної педагогічної моделі. Розроблена і теоретично обґрунтована модель формування методичних компетентностей майбутніх вчителів фізики в процесі професійної підготовки. Запропонована модель передбачає формування методичних компетентностей під час теоретичних занять з фізичних та астрономічних дисциплін і методики навчання фізики, під час педагогічної практики в школі, в процесі підготовки курсових робіт з теоретичної фізики і випускних кваліфікаційних (дипломних) робіт. У процесі педагогічного експерименту доведено, що запропонована модель формування методичних компетентностей позитивно вплинула на результати професійної підготовки майбутніх учителів фізики та є оптимальною.
The research is devoted to the study of ways of methodical competence forming of future teachers of physics in the process of the professional training. Theoretical generalization is made and new solving of the problem of methodical competence forming of a teacher of physics in the process of the professional training that is reflected in the argumentation and experimental verification of the appropriate pedagogical model is proposed in the dissertation. The model of methodical competence forming of future teachers of physics in the process of the professional training is developed and theoretically proved. The proposed model predicts methodical competence forming during theoretical lessons on physics and astronomical subjects and methodology of physics teaching during pedagogical practice at school, in the process of coursework writing on theoretical physics and graduate qualification (diploma) works. In the process of pedagogical experiment it was proved that the proposed model of methodical competence forming positively influenced the results of professional training of future teachers of physics and is optimal.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6960
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nizhegorodtsev.pdf593.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.