У результаті дослідження вперше розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплін, яка представлена сукупністю компонентів: методологічно-цільового, змістового, професійно-технологічного та оцінювально-діагностувального; виявлено критерії (когнітивний, особистісний, діяльнісно-операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) сформованості професійної компетентності майбутнього тренера з плавання.
Уточнено сутність поняття „професійна компетентність тренера з плавання” та структуру професійної компетентності майбутнього тренера з плавання, яка формується у процесі вивчення фахових дисциплін.
Удосконалено комплексні програми педагогічної та тренерської практик, спрямованих на розвиток професійних умінь i навичок майбутнього тренера з плавання.
Подальшого розвитку набули форми та методи формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплін.
The study first developed, theoretically proved and experimentally verified model of professional competence of the future swimming coach in the study of special disciplines, which is represented by a set of components: methodologically-oriented, informative, professional-technology, evaluation-diagnostic; identified criteria (cognitive, personality, activity-operational), indicators and levels (high, medium, low) of formation of professional competence of the future swimming coach.
Refined essence of the concept of ,,professional competence swimming coach” and the structure of the professional competence of the future swimming coach, which is formed in the course of studying special disciplines.
Improved comprehensive programs and educational coaching practices aimed at the development of professional skills of the future skills is swimming coach.
Further developed the forms and methods of formation of the professional competence of the future swimming coach in the study of the professional disciplines.