DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6945
Title: Методика вокально-хорового навчання студентів Китаю з використанням українських співацьких традицій
Authors: Чжао, Веньфан
Keywords: китайські студенти
вокально-хорове навчання
українські співацькі традиції
виконавська культура
творчість
трансформація
Chinese students
vocal and choral training
Ukrainian singers traditions
culture of performance
creativity
transformation
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Чжао Веньфан. Методика вокально-хорового навчання студентів Китаю з використанням українських співацьких традицій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжао Веньфан ; наук. кер. Л. О. Куненко ; Національний педагогічний університет імені М .П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 23 c.
Abstract: У дисертації розкриваються особливості вокально-хорового навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій. На основі аналізу літератури з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та авторське тлумачення поняття «вокально-хорове навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій». Досліджені джерела і історична динаміка розвитку національного вокально-хорового мистецтва. Аналіз першоджерел з проблеми дослідження допоміг вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена (мотиваційно-цілеспрямований, полікультурно-когнітивний, діяльнісно-репродуктивний, творчо-рефлексивний): критерії, показники і рівні сформованості; обумовити педагогічні умови оптимізації вокально-хорового навчання. Вперше розроблено та впроваджено в процес вокально-хорового навчання китайських студентів у інститутах мистецтв поетапну методику з використанням українських співацьких традицій, яка передбачає творчу трасформацію вокально-хорового українського досвіду в вокально-хорове виконавство Китаю. Результати порівняльного аналізу статистично підтвердили ефективність авторської методики, яка сприяє ефективності опанування українськими вокально-хоровими традиціями і дає можливість екстраполювати набуті знання, навички, уміння в китайську освітню систему.
The thesis reveals the features of Chinese students vocal and choral training using Ukrainian singers traditions. Based on the analysis of the researched literature and existing practices theoretical and methodological framework of the process of this phenomenon formation, content, specificity, functions, methods, principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of the term "Chinese students vocal and choral training using Ukrainian singers traditions" were identified. The sources and historical dynamics of the national vocal-choral art were investigated. Primary sources analysis of the researched problem helped to isolate for the first time: structural components of the given phenomenon (motivational, adaptation, multicultural, cognitive, active, reproductive, reflective and creative): criteria, indicators and formation levels; to specify pedagogical conditions of the process of vocal and choral training optimization. Phased method of Ukrainian singers traditions using which provides creative transformation of the vocal and choral Ukrainian experience into the Chinese vocal and choral performance was attacked and implemented into the process of Chinese students vocal and choral training in the Art Institutes. The results of the comparative analysis statistically confirmed the effectiveness of the author's technique, which improves the efficiency of the capture of Ukrainian vocal and choral tradition and makes it possible to extrapolate acquired knowledge, skills and abilities into Chinese educational system.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6945
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhao Venfan.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.