DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6930
Title: Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики
Authors: Міщанчук, Вікторія Миколаївна
Keywords: сугестія
сугестивна технологія
форми
методи та засоби навіювання
музично-виконавська підготовка
майбутній вчитель музики
методика
suggestion
suggestive technology
forms
methods and means of suggestion
musical and performance training
future music teacher
methodology
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Міщанчук, Вікторія Миколаївна. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Міщанчук ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
Abstract: У дисертації досліджується проблема удосконалення музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. Здійснено історичний, теоретико-методологічний аналіз літератури з означеної проблеми, розкрито сутність поняття «сугестія», «сугестивна технологія», «музично-виконавська підготовка»; надано авторське тлумачення поняття «сугестивна технологія у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики»; визначено методологічні підходи, принципи, та функції, що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-спрямованого, комунікативно-компетентністного, діяльнісно-творчого) та педагогічних умов. Науково обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості музично-виконавської підготовленості студентів з використанням сугестивних технологій. Розроблено методичний інструментарій та поетапна методика музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій, експериментально перевірено її ефективність та доцільність реалізації у процесі дослідницько-експериментальної роботи.
The thesis studies the problem of improving musical and performance training of future teachers using suggestive technologies. There was made the historical, theoretical and methodological analysis of the literature on the above mentioned problem, there was shown the essence of the concept of "suggestion", "suggestive technology", "music and performance training"; there was presented the author’s interpretation of the notion "suggestive technology in music and performing training of future teachers"; there were defined the methodological approaches, principles and functions, resulted in the isolation of the structural components (motivational oriented, communicative competence, actions creative) and pedagogical conditions. The criteria, parameters, levels of musical and performance training of students using suggestive technologies are scientifically substantiated. The methodical instruments and the stage by stage methods of musical and performance training of future teachers using the suggestive technology were developed, their effectiveness and feasibility in the process of research and experimental work were experimentally verified.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6930
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mischanchuk.pdf919.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.