Дисертацію присвячено проблемі формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій. В ній уточнено поняття „фахова компетентність”; зміст операційної сутності “мультимедійних технологій; переваги використання мультимедійних технологій у процесі набуття фахової компетентності майбутніми вчителями музики; розглянуто її змістові складові.
Розроблено, теоретично обґрунтовано та впроваджено у навчальний процес факультетів мистецтв педагогічних закладів організаційно-методичну модель формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедіа. Впроваджено авторські курси “Комп’ютерне аранжування, “Музична інформатика, що дало змогу вдосконалити процес фахової підготовки в умовах мультимедійного навчання, сформувати визначені змістові складові фахової компетентності майбутніх учителів музики.
Отримані результати дослідно-експериментальної роботи засвідчили ефективність розробленої методики, що дає підстави стверджувати про доцільність її впровадження у навчально-виховний процес факультетів мистецтв вищих навчальних закладів.
The dissertation is devoted to the problem of form of professional competence of future teachers of music by means of multimedia technology. In it the notion of “professional competence”; the content of the operating entity multimedia technology; advantages of multimedia technologies in the process of acquiring professional competence of future teachers of music; considered meaningful components
Developed, theoretically grounded and embedded in the learning process of the faculties of arts pedagogical institutions organizational model of form of professional competence of future teachers of music media. Embedded courses “Computer aranguena, “Music Informatica that helped to improve the process of professional training in the context of multimedia learning, to form certain semantic components of professional competence of future teachers of music.
The results of experimental work has shown the effectiveness of the developed technique that gives grounds for optimism about the feasibility of its implementation in the educational process of the faculties of arts in higher education.