Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. – Київ, 2015.
Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці методики вдосконалення фізичної підготовленості студентів-юнаків 3-4 курсів вищих навчальних закладів у процесі навчання волейболу. Різні аспекти проблеми розглянуто у зв’язку з індивідуальними особливостями студентів, обсягом рухової активності, фізичною і розумовою працездатністю, психофізіологічними особливостями.
Розроблено й обґрунтовано методику вдосконалення фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання волейболу. Визначено мету й принципи, розроблені завдання процесу навчання засобом волейболу. Визначено співвідношення педагогічних впливів різної спрямованості. Доведено ефективність експериментальної методики.
The thesis is devoted to the theoretical substantiation and experimental verification of methods of improving the students of the 3-4 courses of higher educational establishments physical fitness in training volleyball. Various aspects of the problem are considered in connection with the students’ individual characteristics, the amount of physical activity, physical and mental activities, physiological characteristics.
The model of physical fitness of the students of higher educational establishments in training volleyball is worked out and proved. It was defined the purpose and principles, developed the tasks of teaching by means of volleyball. It was defined the correlation of pedagogical influence of various kinds. The effectiveness of experimental methods is proved.