DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/66
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеращенко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2011-10-06T11:22:36Z-
dc.date.available2011-10-06T11:22:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГеращенко, Світлана Іванівна. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. І. Геращенко ; керівник роботи Г. С. Піонтківська ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 21 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/66-
dc.description.abstractДосліджено актуальну психолого-педагогічну проблему формування комунікативних умінь розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматичної теми "Прикметник" засобами використання різних лексичних, стилістичних, лексико-граматичних і граматико-стилістичних вправ. Розроблено показники, критерії та рівні сформованості комунікативних умінь розумово відсталих учнів, розглянуто особливості їх формування. Розроблено методику розвитку моленнєвих і комунікативних умінь таких школярів і встановлено залежності рівня їх сформованості від граматичних знань і мовленнєвих умінь, зокрема, з теми "Прикметник". Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні засади формування комунікативних умінь розумово відсталих учнів як чинника психологічного розвитку школярів, їх особистісного становлення, оптимізації міжособистісних стосунків та успішної соціалізації у суспільствіru_RU
dc.description.abstractThesis search is devoted to actual psychological and pedagogical problem to form communicative abilities of mentally retarded senior school students during the learning process of Adjective grammar theme by method to use different lexical, stylistic, lexical and grammar, grammar and stylistic exercises. Indices, criteria and formation levels of mentally retarded students worked out in the thesis helped to determine the peculiarities of their formation process that helped to elaborate the author method directed to develop speech and communicative abilities and also to establish dependence of their formation level on grammar knowledge especially for adjective and speech abilities. A complex of psychological and pedagogical and methodical grounds was worked out to form communicative abilities of mentally retarded students as index of students’ psychological development, their personality formation, interpersonal attitudes optimization and successful socialization in socium.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНПУ імені М.Драгомановаru_RU
dc.subjectкомунікативні умінняru_RU
dc.subjectрозумово відсталі учніru_RU
dc.subjectграматичні знанняru_RU
dc.subjectмовленнєві вмінняru_RU
dc.subjectкорекція психічного розвиткуru_RU
dc.subjectоптимізаціяru_RU
dc.subjectсоціалізаціяru_RU
dc.subjectcommunicative abilitiesru_RU
dc.subjectmentally retarded studentsru_RU
dc.subjectgrammar knowledgeru_RU
dc.subjectspeech abilitiesru_RU
dc.subjectmental development correctionru_RU
dc.subjectoptimizationru_RU
dc.subjectsocializationru_RU
dc.subject.classification376. 42. 016: 811.161. 2 (043.3)ru_RU
dc.titleФормування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника)ru_RU
dc.title.alternativeFormation of communicative skills among the mentally retarded secondary school in learning grammar (the name adjective)-
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100082244279.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.