Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Геращенко, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2011-10-06T11:22:36Z
dc.date.available 2011-10-06T11:22:36Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Геращенко, Світлана Іванівна. Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С. І. Геращенко ; керівник роботи Г. С. Піонтківська ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/66
dc.description.abstract Досліджено актуальну психолого-педагогічну проблему формування комунікативних умінь розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматичної теми "Прикметник" засобами використання різних лексичних, стилістичних, лексико-граматичних і граматико-стилістичних вправ. Розроблено показники, критерії та рівні сформованості комунікативних умінь розумово відсталих учнів, розглянуто особливості їх формування. Розроблено методику розвитку моленнєвих і комунікативних умінь таких школярів і встановлено залежності рівня їх сформованості від граматичних знань і мовленнєвих умінь, зокрема, з теми "Прикметник". Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні засади формування комунікативних умінь розумово відсталих учнів як чинника психологічного розвитку школярів, їх особистісного становлення, оптимізації міжособистісних стосунків та успішної соціалізації у суспільстві ru_RU
dc.description.abstract Thesis search is devoted to actual psychological and pedagogical problem to form communicative abilities of mentally retarded senior school students during the learning process of Adjective grammar theme by method to use different lexical, stylistic, lexical and grammar, grammar and stylistic exercises. Indices, criteria and formation levels of mentally retarded students worked out in the thesis helped to determine the peculiarities of their formation process that helped to elaborate the author method directed to develop speech and communicative abilities and also to establish dependence of their formation level on grammar knowledge especially for adjective and speech abilities. A complex of psychological and pedagogical and methodical grounds was worked out to form communicative abilities of mentally retarded students as index of students’ psychological development, their personality formation, interpersonal attitudes optimization and successful socialization in socium. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject комунікативні уміння ru_RU
dc.subject розумово відсталі учні ru_RU
dc.subject граматичні знання ru_RU
dc.subject мовленнєві вміння ru_RU
dc.subject корекція психічного розвитку ru_RU
dc.subject оптимізація ru_RU
dc.subject соціалізація ru_RU
dc.subject communicative abilities ru_RU
dc.subject mentally retarded students ru_RU
dc.subject grammar knowledge ru_RU
dc.subject speech abilities ru_RU
dc.subject mental development correction ru_RU
dc.subject optimization ru_RU
dc.subject socialization ru_RU
dc.subject.classification 376. 42. 016: 811.161. 2 (043.3) ru_RU
dc.title Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника) ru_RU
dc.title.alternative Formation of communicative skills among the mentally retarded secondary school in learning grammar (the name adjective)
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу