У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий).
Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати.
The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level).
Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results.