DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 24 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664
Title: Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
Authors: Ці, Сянбо
Keywords: художньо-творчий потенціал
бакалавр музичного мистецтва
контекстний підхід
компетентнісний підхід
artistic and creative potential
Bachelor of Musical Arts
contextual approach
competence-based approach
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Abstract: У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий). Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати.
The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664
Appears in Collections:Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsy.pdf270.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.