ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ці, Сянбо | |
dc.date.accessioned | 2015-04-02T08:32:32Z | |
dc.date.available | 2015-04-02T08:32:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Ці Сянбо. Контекстний і компетентнісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва / Сянбо Ці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 30-34. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий). Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати. | uk_UA |
dc.description.abstract | The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | художньо-творчий потенціал | uk_UA |
dc.subject | бакалавр музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | контекстний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | artistic and creative potential | uk_UA |
dc.subject | Bachelor of Musical Arts | uk_UA |
dc.subject | contextual approach | uk_UA |
dc.subject | competence-based approach | uk_UA |
dc.subject.classification | 378:78 (07) | uk_UA |
dc.title | Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |