Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ці, Сянбо
dc.date.accessioned 2015-04-02T08:32:32Z
dc.date.available 2015-04-02T08:32:32Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ці Сянбо. Контекстний і компетентнісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва / Сянбо Ці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 30-34.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий). Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати. uk_UA
dc.description.abstract The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject художньо-творчий потенціал uk_UA
dc.subject бакалавр музичного мистецтва uk_UA
dc.subject контекстний підхід uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject artistic and creative potential uk_UA
dc.subject Bachelor of Musical Arts uk_UA
dc.subject contextual approach uk_UA
dc.subject competence-based approach uk_UA
dc.subject.classification 378:78 (07) uk_UA
dc.title Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу