DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6003
Title: Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школі
Authors: Волчаста, Марія Миколаївна
Keywords: методична система
наступність
геометричний матеріал
зміст
методи
засоби
розвиток мислення
навчальна діяльність
система диференційованих вправ
methods system
succession
geometrical material
content
methods
means of teaching
thinking development
learning activity
system of differentiated exercises
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Волчаста, Марія Миколаївна. Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.М. Волчаста ; наук. кер. М. І. Бурда НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 20 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні теоретично і експериментально обґрунтовано методичну систему (цілі, зміст, організаційні форми, методи і засоби), яка забезпечує наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій школі і 5 – 6 класах основної в умовах рівневої диференціації навчання. Розроблені організаційні форми і методи навчання враховують цілі і завдання вивчення геометрії, особливості навчальної діяльності учнів, рівні їх навчальних досягнень і забезпечують діяльнісний підхід у процесі засвоєння геометрії. Встановлено, що важливим засобом реалізації принципу наступності є система вправ диференційованих за складністю, спрямована на розвиток просторових уявлень і уяви, інтуїції, логічного мислення та формування практичних умінь. Пропоновані методичні рекомендації та система диференційованих вправ сприяють підвищенню ефективності вивчення геометричного матеріалу в 1 – 6 класах.
The methods system (aims, content, organizational forms, methods and means) ensuring the succession in geometrical material studying in primary school as well as in the 5-th and 6-th grades of the basic school under the conditions of level differentiation of teaching is grounded theoretically and in experimental way in the dissertation. The elaborated in the research organizational forms and methods take into consideration aims and objectives of geometry mastering, peculiarities of pupils’ learning activities and levels of their achievements, ensuring an active approach in the process of geometry mastering. It is revealed that the system of differentiated according to the level of difficulty exercises aiming at the development of space apprehension and imagination, intuition, logical thinking and formation of practical skills is an important means of the succession principle realization. The suggested method recommendations and differentiated exercises system contributes to the level of geometry learning raising in the 1-6 grades.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6003
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchasta.pdf222.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.