Дисертація присвячена дослідженню питань ефективності навчання студентів педагогічних ВНЗ конструювання і моделювання одягу з використанням педагогічних інновацій у методиці предметного навчання.
У роботі досліджено теоретико-методологічні основи педагогічного проектування, розкрито сутність технологічного підходу в навчальному процесі, визначено процес формування та структуру освітнього середовища для розробки предметної методики навчання.
У дисертації запропоновано теоретично обґрунтовану модель предметно-орієнтованого середовища навчального процесу з конструювання і моделювання одягу, розроблено та обґрунтовано методику навчання відповідної дисципліни шляхом створення навчально-методичного комплексу та технологізації предметної методики навчання, здійснено добір та структурування навчального матеріалу, який покладено в основу програми навчальної дисципліни «Конструювання і моделювання одягу», а також експериментально доведено її ефективність у процесі фахової підготовки майбутніх учителів технологій.
Thesis is devoted to the research of the effectiveness of training high school students design and modeling clothes using teaching innovations.
In this work the theoretical and methodological foundations of educational design have been investigated. The essence of technological approach in the educational process, the formation, and the structure of the educational environment for the development of academic discipline – teaching methods has been determined.
A theoretically grounded model of object-oriented environment of the educational process of design and modeling clothes hes been suggested. There was developed and experimentally proved methods of teaching a discipline by creating a systematical teaching complex and technolization of teaching methods, by selecting and structuring learning material, that was based on educational program of discipline Design and modeling clothes.
The study experimentally proved the effectivenss of using developed methods of teaching design and modeling clothes in the professional training of future teachers of technology.