У дисертаційному дослідженні проаналізовано моніторинг формування інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей як передумови підготовки формування такого фахівця, який би зреалізувався і в професії, і в житті, на основі придбаних якостей був би конкурентноздатним на ринку праці; окреслено сутність, структуру, критерії, показники та рівні сформованості інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей; обґрунтовано робочий понятійно-категоріальний апарат з проблеми дослідження; проаналізовано існуючий досвід підготовки фахівців в області комп’ютерних технологій; розроблено, обґрунтовано та експериментально апробовано програму моніторингу стану сформованості інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей та модель моніторингу інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей.
Monitoring of forming of informing competence of students of unprofile specialities as pre-conditions of preparation of forming of such specialist that would be realized in a profession is analysed in dissertation research, and in life, on the basis of the purchased internalss would be competitive at the market of labour; essence, structure, criteria, indexes and levels of formed of informing competence of students of unprofile specialities, is outlined; a working concept-category vehicle is reasonable on issue of research; existent experience of preparation of specialists is analysed in area of computer technologies; it is worked out, reasonably and the program of monitoring of the state of formed of informing competence of students of unprofile specialities and model of monitoring of informing competence of students of unprofile specialities are experimentally approved.