Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демчук, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2014-08-27T07:45:55Z
dc.date.available 2014-08-27T07:45:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Демчук, Олена Олександрівна. Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Демчук ; керівник роботи В. М. Ямницький ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5656
dc.description.abstract У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття «життєва компетентність особистості», здійснено системне вивчення феномена життєвої компетентності, визначено й описано його структуру, внутрішні та зовнішні психологічні чинники. Розроблено психологічні засади життєвої компетентності особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її процесуально-динамічні особливості й психологічні механізми, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для формування життєвої компетентності. Експериментально виявлено, що процес формування життєвої компетентності особистості майбутнього психолога відзначається складною багатофакторною структурою та є недостатньо ефективним в умовах традиційного професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено, апробовано та доведено ефективність технології формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів в умовах професійного навчання. ru_RU
dc.description.abstract Thesis is dedicated to theoretical and experimental research of psychological reasons of prospective practical psychologist’s life competence formation. The analysis of prominent research paradigms, psychological and pedagogical approaches to defining essence of “personality life competence” concept are presented in the work, the systemic studying of life competence phenomenon was done, its structure, inner and outer psychological reasons were defined and described in the work. Psychological basis of personality life competence as psychological category at the level of psychological construct are elaborated; its procedural dynamic peculiarities and psychological mechanisms are defined, its phenomenology is described. The age interval which is sensitive for life competence formation is defined. It is detected experimentally that process of prospective psychologists’ life competence formation in the conditions of professional education is characterized by complex multifactor structure. The efficiency of technology of prospective practical psychology life competence formation in the conditions of professional education is substantiated, developed, approbated and demonstrated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject життєва компетентність особистості ru_RU
dc.subject психологічні чинники ru_RU
dc.subject компетентнісний потенціал ru_RU
dc.subject життєтворчість ru_RU
dc.subject готовність до виявлення активності ru_RU
dc.subject особистісна зрілість ru_RU
dc.subject технологія формування життєвої компетентності ru_RU
dc.subject метод проектів ru_RU
dc.subject personality life competence ru_RU
dc.subject psychological reasons ru_RU
dc.subject competence potential ru_RU
dc.subject life creativity ru_RU
dc.subject.classification 159.923:378 ru_RU
dc.title Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу