DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 10 (15) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5632
Title: Педагогічні системи музичного виховання ХХ ст.: історичні та методологічні імперативи
Authors: Чинчева, Л.В.
Keywords: педагогічні системи
музична освіта
творчість
музичні здібності
музична обдарованість
музикальність
діагностика музичних здібностей
педагогічні системи
національна культура
educational system
music education
creativity
musical ability
musical giftedness
musicality
Diagnosis of musical abilities
educational system
national culture
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чинчева, Л. В. Педагогічні системи музичного виховання ХХ ст.: історичні та методологічні імперативи / Л. В. Чинчева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник. Вип. 10 (15) - С. 200-204
Abstract: В статье представлены педагогические системы музыкального воспитания XX ст. в контексте их использования для преподавания музыкальных дисциплин в общеобразовательных и специализированных музыкальных учебных заведениях. Подчёрктуно, что в основе художественного творчества базовым компонентом всегда выступает познавательная деятельность как процес самореализации, а её мотивацией – гармоническое соединение творческой деяльтельности субъекта и внешней среды.
У статті представлені педагогічні системи музичного виховання XX ст. в контексті їх використання для викладання музичних дисциплін в загальноосвітніх та спеціалізованих музичних навчальних закладах. Наголошено, що в основі художньої творчості базовим компонентом завжди виступає пізнавальна діяльність як процес самореалізації, а її мотивацією - гармонійне поєднання творчої деяльтельності суб'єкта і зовнішнього середовища.
Stressed that the basis of artistic creation is always a basic component acts as a cognitive activity processes of self-realization, and its motivation - harmonic connection deyaltelnosti creative subject and the environment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5632
Appears in Collections:Випуск 10 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chyncheva.pdf205.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.