DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/56
Title: Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення
Authors: Шокалюк, Світлана Вікторівна
Keywords: методика навчання інформатики
самостійна робота
старша школа
технології дистанційного навчання
мережні технології
програмне забезпечення математичного призначення
мережні системи комп’ютерної математики
methodics of teaching
self study work
high school
technologies of distant learning
network technologies
mathematically oriented software
network systems of computer mathematics
Issue Date: 2010
Publisher: КП «Жовтнева районна друкарня» м. Кривий Ріг
Citation: Шокалюк, Світлана Вікторівна. Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Шокалюк ; наук. кер. С. О. Семеріков ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с.
Abstract: Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики.
The research highlights and scientifically grounds the methodical techniques of organizing high school students’ self study work to master mathematically oriented software via distant learning. The main idea of author’s methodical system is a union of distance learning and computer mathematics in a complex activity-based environment to support high school student learning research. An experimental implementation of developed methodical system in the learning process been done. The result of pedagogical experiment confirming the hypothesis that organization of high school student’s self study of mathematical software based on innovative ICT promotes research skills using CAS and increases the level of study achievement in informatics.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/56
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shokalyuk.pdf371.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.