В статье анализируются подходы ученых-музыкантов к проблеме слухового
внимания в музыкальной деятельности. Методы активизации слухового внимания
школьников, применяемые в теории и методике обучения музыки, фокусируются в
направлении слухового анализа, эмоционального стимулирования, подбора ритмического
аккомпанемента, пластического интонирования музыки.
У статті аналізуються підходи вчених-музикантів до проблеми слухової
уваги в музичній діяльності. Методи активізації слухової уваги
школярів, застосовувані в теорії та методиці навчання музики, фокусуються в
напрямку слухового аналізу, емоційного стимулювання, підбору ритмічного
акомпанементу, пластичного інтонування музики.
The article analyzes the approaches scientists musicians to hearing problem
attention in the music business. Methods for activation of auditory attention
students used in the theory and methods of teaching music in focus
direction of auditory analysis, emotional stimulation, rhythmic selection
accompaniment plastic intonation music.