DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 10 (15) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5469
Title: Проблема розвитку світоглядної сфери викладачів мистецьких дисциплін в ході творчої мистецької діяльності
Authors: Соломаха, С. О.
Keywords: мистецтво
викладачі художніх дисциплін
художньо-естетичний світогляд
культурні цінності
художнє мислення
art
art teachers disciplines
artistic and aesthetic philosophy
cultural values
artistic thinking
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво НПУ імені
Citation: Проблема розвитку світоглядної сфери викладачів мистецьких дисциплін в ході творчої мистецької діяльності [Текст] / С. О. Соломаха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 10 (15). - С. 25-30.
Abstract: В статье рассматривается специфика художественного мышления и художественной деятельности как основы профессионального и культурного становления учителей художественных дисциплин, развития их художественно- эстетического мировоззрения.
У статті розглядається специфіка художнього мислення і художньої діяльності як основи професійного та культурного становлення вчителів мистецьких дисциплін, розвитку їх художньо- естетичного світогляду.
The article discusses the specifics of creative thinking and artistic activity as the basis of professional and cultural becoming teachers artistic disciplines, the development of their artistic aesthetic outlook.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5469
Appears in Collections:Випуск 10 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solomakha.pdf233.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.