DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 10 (15) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5370
Title: Гуманістичні погляди на музичне виховання особистості в початковий період новітньої української культури
Authors: Горбенко, С.С.
Keywords: ретроспектива
retrospective
художественно-эстетические ценности
artistic and aesthetic values
художньо-естетичні цінності
массовое музыкальное образование
масова музична освіта
music education
гуманистическая направленность
humanistic orientation
научный принцип
scientific principle
науковий принцип
национальное самосознание
національна самосвідомість
national morale
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Горбенко, С. С. Гуманістичні погляди на музичне виховання особистості в початковий період новітньої української культури [Текст] / С. С. Горбенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 10 (15). - С. 14-19.
Abstract: Статья посвящена раскрытию гуманистических взглядов некоторых педагогов, композиторов, искусствоведов на музыкальное обучение и воспитание детей школьного возраста в 20-30-е годы ХХ ст.
Стаття присвячена розкриттю гуманістичних поглядів деяких педагогів, композиторів, мистецтвознавців на музичне навчання і виховання дітей шкільного віку в 20-30-ті роки ХХ ст.
Article is devoted to humanistic views of some teachers composers, artists on music education and upbringing of children of school age in 20-30th years of XX century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5370
Appears in Collections:Випуск 10 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorbenko.pdf215.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.