У роботі побудована й науково обґрунтована методична система дистанційної підтримки традиційного навчання геометрії учнів основної школи. Основним напрямом побудови авторської методичної системи є поєднання традиційної методики та дистанційних технологій навчання геометрії учнів основної школи.
Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи в навчальний процес. Наведені результати педагогічного експерименту підтверджують припущення про те, що набуття учнями основної школи математичних компетентностей у процесі дистанційної підтримки традиційного навчання геометрії значно покращиться, якщо буде забезпечено розвиток пізнавального інтересу учнів, створено ситуації досягнення успіху, враховано вікові особливості учнів, забезпечено рівневу диференціацію, використано сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання для розвитку особистості школяра.
In this work the methodological system for remote support of the traditional teaching geometry of secondary school pupils is constructed and scientifically grounded. The main trends of the author's methodical system is a combination of the traditional methods and technologies of geometry distance teaching of secondary school pupils.
Experimental methodical implementation of the learning process has been held. The results of the teaching experiment, confirming the assumption that the acquisition of basic mathematical competencies by secondary school pupils in the process of the traditional teaching geometry remote support will be significantly improved if the development of the educational interest of students is provided, creating situations of success, taking into account students’ age features, providing with level differentiation; using of modern information communication teaching technologies for personal development of any student.