Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування образу фізичного Я у сліпих дітей молодшого шкільного віку.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Софія Борисівна
dc.date.accessioned 2014-04-29T09:26:21Z
dc.date.available 2014-04-29T09:26:21Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Власенко, Софія Борисівна. Особливості формування образу фізичного Я у сліпих дітей молодшого шкільного віку : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / С. Б. Власенко ; керівник роботи Є. П. Синьова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5257
dc.description.abstract Дисертація присвячена вивченню особливостей уявлень про матеріальний та тілесний компоненти образу фізичного Я у сліпих молодших школярів з метою удосконалення шляхів формування адекватних уявлень про себе, що сприятиме формуванню позитивної Я-концепції та полегшенню процесу соціалізації. В роботі представлено та проаналізовано основні теоретичні підходи до вивчення проблем самосвідомості та Я-концепції у загальній та спеціальній психології. Розкрито місце образу фізичного Я в структурі Я-концепції особистості. Обґрунтовано важливість дослідження особливостей образу фізичного Я молодших сліпих школярів, розроблено методичний інструментарій дослідження компонентів образу фізичного Я у дітей молодшого шкільного віку з глибокими зоровими порушеннями. Проаналізовано особливості формування матеріального та тілесного компонентів образу фізичного Я у сліпих дітей. Розроблено та апробовано комплексну методику психолого-педагогічної корекції елементів образу фізичного Я особистості в умовах відсутності візуального сприймання. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the research of the peculiarities of concepts of material and corporal components of physical I-image of blind junior pupils with the view to improve the ways of developing adequate vision of him- or herself, which will promote the forming of positive I-concept and facilitation of socialisation process. The basic theoretical approaches to the study of problems of self-consciousness and I-coception of general and special psychology are represented and analysed in the paper. The position of physical I-image in the structure of I-concept of the personality is revealed. The importance of the researches in the field of physical I-image of junior blind pupils is explained. The methodical tools for studying physical I-image components in the visually impaired primary school age child are developed. The peculiarities in development of material and corporal components of image of physical I-image of blind children are analysed. The complex methodology for psychological and pedagogical corrections of physical I-image components of visually impaired person is elaborated and tested. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject молодший шкільний вік ru_RU
dc.subject сліпі діти ru_RU
dc.subject глибокі порушення зору ru_RU
dc.subject образ фізичного Я ru_RU
dc.subject матеріальний компонент ru_RU
dc.subject тілесний компонент ru_RU
dc.subject комплексна методика психолого-педагогічної корекції ru_RU
dc.subject primary school age ru_RU
dc.subject blind children ru_RU
dc.subject profound visual impairments ru_RU
dc.subject physical I-image ru_RU
dc.subject material component ru_RU
dc.subject corporal component ru_RU
dc.subject complex methodology of psychological and pedagogical correction ru_RU
dc.subject.classification 159.922.76-056.26:617.7(043.3) ru_RU
dc.title Особливості формування образу фізичного Я у сліпих дітей молодшого шкільного віку. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу