DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/525
Title: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації
Authors: Дубяга, Світлана Миколаївна
Keywords: педагогічна імпровізація
педагогічна діяльність
творчість
готовність до педагогічної імпровізації
дидактична система
дидактична модель
a pedagogical improvisation
readiness for pedagogical improvisation
a didactic model
creativeness
a technology
a technology
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Дубяга, Світлана Миколаївна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. М. Дубяга ; наук. кер. Г. Д. Панченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 23 с.
Abstract: Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обгрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України.
The dissertation is dedicated to the problems of forming of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. The state of the problem under study in the pedagogical science and practice has been analyzed. The technology of students’ gradual training for pedagogical improvisation has been worked out and grounded. It includes motivation orienting, contents operating and mark reflexive components. The formation of these components is aimed at the development of stimuli for creative usage of the potential of pedagogical improvisation. The main role in the above mentioned technology is paid to the didactic model of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. Its effectiveness was tested experimentally in the process of special educational course and methods of teaching Ukrainian language in higher teachers’ training colleges.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/525
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubyaga.pdf337.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.