У дисертаційній роботі науково обґрунтовано актуальність проблеми впровадження та використання міжпредметних зв’язків у навчанні фізики для розвитку творчих здібностей учнів основної школи. У роботі визначено зміст поняття „творчі здібності”, виявлено психолого–педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв’язків у навчальному процесі з фізики для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено систему дидактичних засобів міжпредметного змісту (задачі, додаткові завдання міжпредметного змісту для фронтальних лабораторних робіт, уроки, проекти, факультативи). Розглянуто можливості міжпредметних зв’язків фізики та сучасних комп’ютерних технологій у формуванні творчих здібностей на основі застосування методу проектів. У ході педагогічного експерименту доведено, що розроблена автором методика використання дидактичних засобів міжпредметного змісту дозволяє підвищити рівень розвитку творчих здібностей учнів основної школи. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес з фізики.
It is scientifically motivated urgency of the problem introducing and using undersubject relationships at education physicists for development of the pupil’s creative abilities in basic school at dissertation work. It is determined contents of the notion "creative abilities", are revealled organizing - didactic, methodical conditions to efficiency using of the undersubject relationships at scholastic process physicists for development of the creative abilities pupil. The designed system of the didactic facilities undersubject contentses the problems, additional tasks undersubject contentses for frontal laboratory works, undersubject lessons, undersubject optional occupations. It is considered possibilities undersubject relationships physicists and computer technology at shaping the creative abilities using the projects methodology. At the pedagogical experiment was proved that using didactic facilities undersubject contentses raises the level of the development of the creative abilities pupil of basic school. The main results of the study were carried in scholastic process physicists.