У роботі теоретично і експериментально обґрунтовано методику
диференційованого підходу до організації самостійної навчальної діяльності
старшокласників при поглибленому вивченні геометрії. Визначено стан
розробленості проблеми у теорії та шкільній практиці, з’ясовано психолого-
методичні засади розвитку вмінь і навичок самостійної навчальної діяльності
старшокласників та основні критерії диференційованого підходу; розроблено
концепцію такого підходу та методичну систему (цілі, організаційні форми,
методи і засоби), експериментально перевірено ефективність розробленої
методики.
Результати дослідження можуть бути використані вчителями
математики в процесі організації самостійної навчальної діяльності
старшокласників, авторами підручників і методичних посібників, методистам
математики та слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти.
The research of scientific problems of differential independent
educational activity in profound seniors’ study geometry and methodology of its
implementation on the basis of individual approach to learning has been carried out
in the work.
The results of the research can be used by High School mathematics
teachers in the process of seniors’ self-training, authors of textbooks and
educational supplies, will also be useful to the students of mathematics, Methodist
Mathematics and students of Institutes of Postgraduate Teacher Education.