DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5200
Title: Диференційований підхід до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників у процесі поглибленого вивчення геометрії
Authors: Буковська, Оксана Іванівна
Keywords: методична система
диференціація
самостійна навчальна діяльність
особистісно орієнтоване навчання
мотивація
активізація навчання
methodical system
seniors’ differentiated teaching selfdiscovery activities
personally oriented education
motivation
intensification of training
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Буковська, Оксана Іванівна. Диференційований підхід до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників у процесі поглибленого вивчення геометрії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Буковська ; керівник роботи М. І. Бурда ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
Abstract: У роботі теоретично і експериментально обґрунтовано методику диференційованого підходу до організації самостійної навчальної діяльності старшокласників при поглибленому вивченні геометрії. Визначено стан розробленості проблеми у теорії та шкільній практиці, з’ясовано психолого- методичні засади розвитку вмінь і навичок самостійної навчальної діяльності старшокласників та основні критерії диференційованого підходу; розроблено концепцію такого підходу та методичну систему (цілі, організаційні форми, методи і засоби), експериментально перевірено ефективність розробленої методики. Результати дослідження можуть бути використані вчителями математики в процесі організації самостійної навчальної діяльності старшокласників, авторами підручників і методичних посібників, методистам математики та слухачам інститутів післядипломної педагогічної освіти.
The research of scientific problems of differential independent educational activity in profound seniors’ study geometry and methodology of its implementation on the basis of individual approach to learning has been carried out in the work. The results of the research can be used by High School mathematics teachers in the process of seniors’ self-training, authors of textbooks and educational supplies, will also be useful to the students of mathematics, Methodist Mathematics and students of Institutes of Postgraduate Teacher Education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5200
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bukowska.pdf326.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.