DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5187
Title: Теоретичні і методичні засади формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики.
Authors: Богданов, Ігор Тимофійович
Keywords: методика фізики
методична система
фахова підготовка
навчально-методичний комплекс
фізико-технічні знання
самоосвітня діяльність
інформаційні технології навчання
method of physics
methodical system
professional preparation
educational and methodical complex
physical and technical knowledge
selfeducational activity
teaching informational technologies
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Богданов, Ігор Тимофійович. Теоретичні і методичні засади формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики : автореф. дис. ...докт. пед. наук : 13.00.02 / І. Т. Богданов ; наук. консультант А. В. Касперський ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 40 с.
Abstract: У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено авторську методичну систему формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики в умовах кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу (на прикладі електротехніки) у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автором проаналізовано соціально-економічні, психолого-педагогічні основи формування фізико-технічних знань, визначено роль і місце електротехніки в системі фахової підготовки майбутніх учителів фізики, виділено концептуальні засади модернізації системи навчання дисципліни «Загальна електротехніка» шляхом збільшення питомої ваги самоосвітньої діяльності, якісного і кількісного покращення інформаційного та матеріально- технічного забезпечення навчального процесу, запровадження інформаційних технологій навчання.
In the dissertation authorial methodical system of forming of physical and technical knowledge in the process of future Physics teachers’ professional training in conditions of credit – module system at organization of educational process (electrotechnical disciplines) in higher educational pedagogical establishments of Ukraine has been theoretically grounded and experimentally tested. Social and economical, psychological and pedagogical bases of forming of physical and technical knowledge have been analyzed. The author has defined the role and place of electrotechnic in the system of professional training of future Physics teachers. There have been determined the conceptual principles of 3 9 modernization the system of electrotechnical disciplines’ teaching by means of increase of specific gravity of selfeducational activity, qualitative and quantitative improvement of informational and logistic support of educational process and also introduction of teaching informational technologies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5187
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogdanov.pdf368.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.