У статті автором розглянуто поняття “групова навчальна діяльність” як альтернативу традиційним формам навчання. Визначено мету, завдання, форми та переваги роботи у групі.
У статті визначено та охарактеризовано найпоширеніші організаційні форми навчально-виховної діяльності студентів вищих навчальних закладів II рівня акредитації, які
сприяють формуванню професійно значущих якостей та ...
Степаненко, Л. М.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядається використання інноваційних методів навчання та їх
класифікація під час підготовки майбутніх психологів до діяльності з реалізації особистістю соціальних зв’язків. Розкрито специфіку підготовки майбутніх ...
Іщенко, Т. М.; Кузьменко, Д. В.; Моруга, К. О.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
Автори статті пропонують використовувати дискусію, як суттєвий компонент
комунікативної практики на занятті з іноземної мови у вищих немовних закладах освіти. У статті підкреслюються переваги використання дискусії як ...
Мукан, Н. В.; Барабаш, О. В.(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
У статті вивчається історична ретроспектива розвитку освіти впродовж усього життя та освіти дорослих у ХІХ – першій половині ХХ століття. Автор аналізує науково-
педагогічну літературу, яка висвітлює цю проблему, законодавство ...