У статті вивчається історична ретроспектива розвитку освіти впродовж усього життя та освіти дорослих у ХІХ – першій половині ХХ століття. Автор аналізує науково-
педагогічну літературу, яка висвітлює цю проблему, законодавство Канади щодо розвитку
освіти впродовж усього життя та освіти дорослих, а також характеризує періодизацію
їхнього розвитку у попередні століття.
В статье изучается историческая ретроспектива развития образования на протяжении
жизни и образования взрослых в ХІХ – первой половине ХХ века. Автор анализирует научно-
педагогическую литературу, которая посвящена этой проблеме, законодательство Канады о
развитии образования на протяжении жизни и образования взрослых, а также
характеризует периодизацию их развития в предыдущие столетия.
In the article the historical retrospective of lifelong education and adult education development in the the ХІХth – the 1st half of the ХХth century has been studied. The author analyses the scientific pedagogical
literature which highlights the problem, Canadian legislation about longlife education
and adult education development and characterizes the periodization of their development in the previous centuries.