DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/502
Title: Оцінювання знань та вмінь учнів з фізичної географії основної загальноосвітньої школи
Authors: Яценко, Володимир Сергійович
Keywords: контроль
методика
модель оцінювання знань з географії
перевірка
оцінка
самооцінка
control
methds
model grading knwledge with geography
testing
mark
self-control
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Яценко, Володимир Сергійович. Оцінювання знань та вмінь учнів з фізичної географії основної загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. С. Яценко ; наук. кер. О. М. Топузов ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2008. — 21 с.
Abstract: Досліджено проблему оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі вивчення фізичної географії основної загальноосвітньої школи. Проаналізовано стан дослідженої проблеми, розглянуто літературні джерела стосовно питань контролю зазначених навчальних досягнень учнів. Удосконалено виокремлення методів контролю й обгрунтовано методику їх застосування. Експериментально перевірено ефективність розробленої методики оцінювання. Теоретично обгрунтовано методичні засади та розроблено модель оцінювання знань і вмінь учнів з фізичної географії. Запропоновано методику використання методів, форм контролю, прийомів оцінювання та самоконтролю учнів у навчанні фізичної географії основної загальноосвітньої школи.
The dissertation is dedicated to the investigation in the field of grading achievements of pupils in the process of studying physical geography in the basic secondary school. The state of the problem under investigation is analized‚besides‚the analysis of the literary resources in the field of testing pupils’ achievements is given; the division of methods in testing is improved, and the methods of their using are substantiated; the effectiveness of the elaborated grading methodology is practically tested; methodical bases are theoretically substantiated and the model of grading knowledge and skills of pupils in geography is elaborated. The methodology of using the methods, test forms, grading models and self-control schemes of pupils of the basic secondary school is presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/502
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatsenko.pdf252.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.