Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади проектування системи «техносвіт – технологічна освіта» у вищих навчальних закладах.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Авраменко, Олег Борисович
dc.date.accessioned 2014-04-10T09:02:07Z
dc.date.available 2014-04-10T09:02:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Авраменко, Олег Борисович. Теоретико-методичні засади проектування системи "техносвіт-технологічна освіта" у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.02 / О. Б. Авраменко ; наук. консультант М. С. Корець ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 38 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4981
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено авторську інтегративну систему «техносвіт – технологічна освіта», досліджено теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти. Проаналізовано базові поняття дослідження, розкрито сутність техносвіту як соціально-культурного феномену. Обґрунтовано концепцію та розроблено модель системи «техносвіт – технологічна освіта». Доведено, що технічна підготовка майбутніх учителів технологій за допомогою системи «техносвіт – технологічна освіта» повинна бути підпорядкована змісту професійної підготовки фахівців техніко-технологічної сфери, сучасним досягненням техніки і технологій, забезпечувати наступність у змісті й формах професійної підготовки фахівців на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях. Розкрито сутність, значення, основні принципи, зміст, форми і методи педагогічного супроводу системи «техносвіт – технологічна освіта» та експериментально перевірено її ефективність у вищих навчальних закладах. ru_RU
dc.description.abstract Author integrative system «Technological World – Technological Education in the higher education» is theoretically substantiated and experimentally checked, the theoretical and methodological foundations of the technological education future specialists training are investigated. Basic concepts of «Technological World» researchers are analyzed and the essence as a social and cultural phenomenon is covered. The concept is substantiated and the model of «Technological World – technological education» is developed. It is proved that the technical training of future technology teachers is made by creating «Technological World – Technological Education» system and should be subjected to the content of technical and technological spheres of professional training , advanced equipment and technology to ensure continuity in content and form of vocational training at the different educational levels. The essence, value basic principles, content, forms and methods of pedagogical support system «Technological World – Technological Education» are covered and higher education effectiveness is tested in practice. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгомагова ru_RU
dc.subject проектування ru_RU
dc.subject система ru_RU
dc.subject технічні дисципліни ru_RU
dc.subject педагогічна система ru_RU
dc.subject фахова підготовка ru_RU
dc.subject техніко-технологічні знання ru_RU
dc.subject компетентність ru_RU
dc.subject інтеграція ru_RU
dc.subject design ru_RU
dc.subject system ru_RU
dc.subject technology disciplines ru_RU
dc.subject educational system ru_RU
dc.subject professional training ru_RU
dc.subject technical and technological knowledge ru_RU
dc.subject competence ru_RU
dc.subject integration ru_RU
dc.subject.classification 378. 016: 62 / 64 ru_RU
dc.title Теоретико-методичні засади проектування системи «техносвіт – технологічна освіта» у вищих навчальних закладах. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу