DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4878
Title: Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України
Authors: Фаньцзюань, Мен
Keywords: інтонаційно-образне мислення
молодші школярі
вокально-хорове навчання
позакласна діяльність
методика
intonation and imaginative thinking
elementary school students
vocal and choral education
extracurricular activities
methodology
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Мен Фаньцзюань. Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мен Фаньцзюань ; наук. керівник О. Д. Чурікова-Кушнір ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
Abstract: Дисертація присвячена дослідженню методики формування інтонаційно- образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання як актуальної проблеми сучасної мистецької освіти. Розкрито сутність, зміст, структуру інтонаційно-образного мислення молодших школярів. Визначено принципи, педагогічні умови, форми та методи формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. Розроблено та апробовано методику формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в умовах позакласної діяльності в загальноосвітніх школах Китаю та України. За результатами проведеного формувального експерименту доведено дієвість та результативність авторської методики.
The dissertation addresses the methods of the development of intonation and imaginative thinking in elementary school students in the process of vocal and choral education as a topical issue of modern art education. The essence, content, and structure of intonation and imaginative thinking of elementary school students are revealed. The principles, educational conditions, forms and methods of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education are defined. The methodology of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education in terms of extracurricular activities in secondary schools of China and Ukraine is developed and tested. The efficiency and effectiveness of the author’s technique are proved by the results of the formative experiment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4878
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Meng Fanjuan.pdf303.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.