Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кивлюк, Ольга Петрівна
dc.date.accessioned 2014-03-11T09:52:34Z
dc.date.available 2014-03-11T09:52:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз : автореф. дис. ... докт. філософ. наук : 09.00.10 / О. П. Кивлюк ; наук. консультант В. П. Андрущенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 31 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4774
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу процесу глобалізації освіти та визначенню сутності, обґрунтуванню методологічного та світоглядного значення, етапів, напрямків становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації та її впливу на формування самостійної творчої особистості. Показано, що впровадження інформаційної педагогіки в українському контексті є одним з головних чинників становлення і розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головними засадами впровадження інформаційних освітніх технологій є насамперед висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях та адекватній інноваційно-інформаційному суспільству моделі морального виховання його членів. Визначено положення про можливості та межі практичної реалізації інформаційної педагогіки, параметри розвитку інформаційної педагогіки впродовж життя, сутність феномену безперервної освіти. Узагальнено розуміння вектору розвитку освіти, трансформації змісту та використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання та основних напрямів інформатизації навчального процесу під тиском глобалізації та інформаційної революції. Розкрито об’єктивну обумовленість і потребу інформатизації освіти як єдиного засобу швидкісної передачі інформації, інтенсифікації навчально-виховного процесу, нарощування об’єму знань, підвищення дієвості контролю успішності учнів та студентів, розширення інтелектуальних можливостей учасників навчально-виховного процесу. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the complex analysis of globalization of education and determining essence, substantializing methodological and philosophical meaning, stages, directions of the becoming of information pedagogy in the context of globalization and its impact on the formation of independent creative personality. It was shown that introduction of information pedagogy in Ukrainian context is one of the main factors of becoming and development of innovative information society. The main principles of the implementation of information educational technologies is primarily a high information culture of a personality based on values and adequate innovation and information model of moral education of its members that are common for society. Provisions about possibilities and limits of practical realization of information pedagogy, parameters of development of information pedagogy throughout life, essence of the phenomenon of continuing education were determined. Understanding of vector of development of education and transformation of content and use of information and communication technologies of education and main directions of informatization of educational process information under the pressure of globalization and information revolution were generalized. Objective conditionality and the need for informatization of education as the only means of high-speed data transmission, intensification of educational process, increasing the volume of knowledge, improvement of efficiency of pupils’ and students’ performance control, expanding intellectual capacities of members of educational process were revealed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject інформаційна педагогіка ru_RU
dc.subject глобалізація ru_RU
dc.subject інформатизація ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject особистість ru_RU
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ru_RU
dc.subject інформаційні освітні технології ru_RU
dc.subject безперервна освіта ru_RU
dc.subject information pedagogy ru_RU
dc.subject globalization ru_RU
dc.subject informatization ru_RU
dc.subject education ru_RU
dc.subject personality ru_RU
dc.subject information and communication technologies ru_RU
dc.subject information educational technologies ru_RU
dc.subject lifelong education ru_RU
dc.subject.classification 130.2:004.422.322:37.013.73 ru_RU
dc.title Становлення інформаційної педагогіки в умовах глобалізації: філософський аналіз ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу