DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4700
Title: Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку.
Authors: Докучина, Тетяна Олександрівна
Keywords: успіх
ситуація успіху
методи стимулювання
ставлення до успіху
педагогічні умови
розумово відсталі учні молодших класів
success
the situation of success
methods of stimulation
attitude to the success
pedagogical conditions of creating a situation of success
mentally retarded pupils of junior classes
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Докучина, Тетяна Олександрівна. Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку : автореерат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Т. О. Докучина ; наук. керівник С. П. Миронова ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 18 с.
Abstract: Дисертаційна робота присвячена проблемі створення ситуації успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів з метою формування позитивного ставлення до успіху. У дисертації проаналізовано стан проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясовано актуальність та недостатність дослідження у корекційній педагогіці. Здійснено теоретичний аналіз методів стимулювання до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності, поняття успіху, ситуації успіху, визначено поняття ставлення до успіху та чинники, що впливають на його формування, а також особливості стимулювання розумово відсталих учнів до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності. Визначено критерії, показники та типи ставлення до успіху розумово відсталих учнів молодших класів. Визначено стан проблеми у практиці спеціальної школи, що показав відсутність цілісного педагогічного впливу на учнів з метою стимулювання до досягнення успіху. Розроблено та апробовано педагогічні умови створення ситуації успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів. Аналіз проведеного дослідження підтвердив результативність педагогічних умов створення ситуації успіху з метою формування позитивного ставлення до успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів.
The thesis is devoted to creating situations of success in educational activities of mentally retarded pupils of junior classes in order to form a positive attitude to the success. The thesis contains an analysis of general and special psychological and pedagogical literature of research problem, elucidated relevance and insufficiency research in correctional education. Criteria, indicators and types of attitude to the success of mentally retarded pupils of junior classes have been determined. The thesis determines the state of a problem in practice of special school and showed the absence of a holistic educational impact on pupils in order to stimulate to the achievements of success. In the process of forming experiment were developed and tested pedagogical conditions of creating a situation of success. Analysis of the research has confirmed effectiveness of pedagogical conditions of creating a situation of success for creating a positive attitude to success in educational work with mentally retarded pupils of junior classes.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4700
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dokuchyna.pdf263.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.