DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45
Title: Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій
Authors: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Keywords: складна життєва ситуація
копінг
стратегії копінгу: активні, пасивні, компенсаторні
психологічні фактори подолання студентами складних життєвих ситуацій: когнітивні, емоційні (оцінні), поведінково-регулятивні властивості особистості
складна життєва ситуація, копінг, стратегії копінгу: активні, пасивні, компенсаторні; психологічні фактори подолання студентами складних життєвих ситуацій: когнітивні, емоційні (оцінні), поведінково-регулятивні властивості особистості
coping
difficult life situation
coping strategies: active, passive, compensative
main personal coping factors: cognitive, emotional (estimative), behavior-regulative personal attributes
Issue Date: 2010
Publisher: НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Сивогракова, Заріна Анатоліївна. Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. А. Сивогракова ; керівник роботи Т. М. Лисянська ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
Abstract: Досліджено психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій і розроблено психолого-педагогічні моделі сприяння розвитку у студентської молоді технічного ВНЗ здатності до реалізації ефективних способів копінгу. Уточнено зміст понять копінгу, складної життєвої ситуації. Систематизовано основні особистісні фактори копінгу, створено модель подолання особистістю складної життєвої ситуації. Розроблено й апробовано систему психолого-педагогічних заходів, спрямовану на сприяння розвитку особистості студентів у напрямку розширення їх можливостей у реалізації активних способів копінгу, доведено її ефективність. Обгрунтовано рекомендації щодо сприяння розвитку у студентів здатності до ефективного подолання складних життєвих ситуацій у межах навчальних курсів психологічного змісту, які викладаються у технічному ВНЗ, а також використання розробленого психолого-педагогічного інструментарію у виховній і профілактичній роботі викладачами та кураторами студентських
The research is devoted to the studying of the psychological peculiarities of coping by students with difficult life situations and working out the psycho-pedagogical model of assisting the development of effective ways of coping by technical high school students. The content of the coping with difficult life situations is precisely defined. The main personal coping factors are studied and systematized. The person’s coping with difficult life situations is created. The system of psycho-pedagogical measures aimed at the students’ personalities development in the direction of widening their possibilities in realization of active coping strategies is worked out. The effectiveness of this system is proved and tested. The recommendations on how to develop students’ abilities to cope with difficult life situations on the basis of educational psychological courses taught at the technical high school and also psycho-pedagogical implementation in educational and privative work of tutors are formulated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Syvograkova.pdf307.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.