Дисертація присвячена питанням пошуку та розробки шляхів і засобів здійснення диференційованого навчання фізики в старших класах середньої школи. У роботі обгрунтована методична концепція реалізації заданного підходу в умовах диференційованого навчання фізики. Встановлено, що спеціальні рівневі системи фізичних задач можуть виступати засобом здійснення рівневої та профільної
диференціації навчання фізики. Розроблені основні положення щодо побудови таких систем задач. Створена методика використання рівневих систем фізичних задач з молекулярної фізики і термодинаміки для класів хіміко-біологічного, медичного та хімікотехнологічного профілів прикладного курсу вивчення фізики у середній школі. Основні результати роботи знайшли своє підтвердження у процесі викладання основ молекулярної фізики та термодинаміки у профільних класах прикладного курсу вивчення фізики.
The topic of the dissertation is the search and development of the methods of differential teaching of physics in high school. This work provides grounded methodological conception of implementation of the task method when applying differential method of teaching physics. It was found that special level system of physics tasks can be means of
implementation of level and profile differentiation of teaching physics. There were developed main points regarding creation of such task systems. There was developed a methodology of application of systems of physics tasks on molecular physics and thermodynamics for chemistry and biology, medical, chemistry and technology profiles of the applied course of physics in high school. The main results of the work were supported in the process of teaching the principles of molecular physics and thermodynamics in profile classes of the applied course of physics.
Диссертация посвящена вопросам поиска и разработки путей и способов осуществления дифференцированного обучения физике в старших классах средней школы. В роботе обоснована методическая концепция реализации заданного подхода в условиях дифференцированного обучения физике. Установлено, что
специальные уровневые системы физических задач могут выступать
средством осуществления уровневой и профильной дифференциации
обучения физике. Разработаны основные положения относительно
построения таких систем задач. Создана методика применения уровневых систем физических задач по молекулярной физике и термодинамике для классов химико-биологического, медицинского к химико-технологического профилей прикладного курса изучения физики в средней школе. Основные результаты работы нашли свое
подтверждение в процессе преподавания основ молекулярной физики и термодинамики в профильных классах прикладного курса изучения физики.