DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/358
Title: Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи
Authors: Вембер, Вікторія Павлівна
Keywords: informatization of education
informational technologies
electronic manual
software-methodical collection
pedagogical software
interactivity
інформатизація освіти
інформаційні технології
електронний підручник
навчально-методичний комплект
педагогічні програмні засоби
інтерактивність
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Вембер, Вікторія Павлівна. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. П. Вембер ; наук. керівник Н. В. Морзе ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 с.
Abstract: Науково обгрунтовано методику проектування та використання електронних підручників (ЕП) у навчальному процесі загальноосвітньої школи за умов класно-урочної системи навчання на прикладі вивчення дисципліни "Інформатика". Розкрито сутність поняття ЕП, визначено рівні його інтерактивності. Проаналізовано стан розробки ЕП для загальноосвітньої школи та їх впровадження у навчальний процес. Створено модель ЕП. Встановлено науково-методичні вимоги та наведено рекомендації щодо проектування ЕП для загальноосвітньої школи. Обгрунтовано умови ефективного використання розроблених електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) учителями й учнями. Показано переваги існуючих ЕЗНП, які використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах, виділено типові недоліки й обгрунтовано шляхи їх подолання. Визначено дидактичну роль ЕП у навчально-методичному комплекті навчання шкільних дисциплін. Розроблено методичні рекомендації щодо використання ЕП з інформатики, побудованого на основі запропонованої моделі.
The science-based strategy of electronic manuals designing has been proposed in this thesis. The main conception of suggested strategy lies in the apprehension of the electronic manual as a part of the software-methodical collection which also contains textbook, pupils’ workbook and teachers’ manual. The electronic manual of Computer Science has been created and applied to the educational process. This application is based on realization of modern pedagogic technologies, active approach to education and use of the projects’ method. The technique of Computer Science electronic manual application on the basis of developed model has been proposed for the educational process on conditions that it’s characterized by classroom-lessons system of teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/358
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vember.pdf345.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.