У
статті розглянуто окремі
психолого-педагогічні та технічні
аспекти впровадження дистанційного
навчання.
Акцентовано увагу, що головною
метою створення системи дистанційної освіти є забезпечення
вільного доступу до освітніх ресурсів
шляхом використання сучасних
інформаційних технологій та
соціальних мереж і створення умов для
реалізації громадянами своїх прав на
освіту.
Основними недоліками дистанційного навчання визначено
деперсоніфікацію, відсутність
належної мотивації в учасників
освітнього процесу, втрату виховної і
соціалізаційної функцій освіти,
гіперболізацію самостійної роботи,
невисокий рівень контролю над
освітнім процесом.
The article considers some
psychological, pedagogical and
technical aspects of the introduction of
distance learning.
It is emphasized that the main
purpose of creating a system of distance education is to ensure free
access to educational resources
through the use of modern information
technologies and social networks and
to create conditions for citizens to
exercise their rights to education.
The main disadvantages of distance
education are depersonalization, lack
of proper motivation of participants in
the educational process, loss of
educational and socialization functions
of education, hyperbolization of
independent work, low level of control
over the educational process.