У статті актуалізовано питання проблемного підходу у формуванні математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті вимог Нової української школи. Акцентовано на важливості врахування індивідуальних особливостей студентів в процесі реалізації проблемного підходу. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та проблемної лекції на предмет ефективності формування математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Зазначено переваги та недоліки, особливості використання елементів проблемності під час лекцій та практичних занять з навчальної дисципліни "Основи математики з методикою навчання освітньої галузі "Математика". Проаналізовано прийоми та засоби, що використовуються для реалізації проблемного підходу з метою формування математичної компетентності майбутніх учителів
початкової школи. Теоретичний матеріал підкріплено конкретними прикладами створення навчальних проблемних
ситуацій під час лекцій та практичних занять. Сформульовано рекомендації щодо використання елементів проблемності в процесі формування математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи.
В статье актуализирован вопрос проблемного подхода в формировании математической компетентности будущих учителей начальной школы в контексте условий Новой украинской школы. Акцентировано внимание на важности учета индивидуальных особенностей студентов в процессе реализации проблемного подхода. Осуществлен сравнительный анализ традиционной и проблемной лекции на предмет эффективности формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы. Отмечены преимущества и недостатки, особенности использования элементов проблемности во время лекций и практических занятий по учебной дисциплине “Основы математики с методикой обучения образовательной отрасли “Математика”. Проанализированы приемы и средства, которые используются для реализации проблемного подхода с целью
формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы. Теоретический материал
подкреплен конкретными примерами создания учебных проблемных ситуаций во время лекций и практических
занятий. Сформулированы рекомендации относительно использования элементов проблемности в процессе
формирования математической компетентности будущих учителей начальной школы.
The article addresses the issue of the problem-based approach in the formation of the mathematical competence of future elementary school teachers in the context of the requirements of the New Ukrainian School. The importance of taking into account the individual characteristics of students in the process of implementing the problem approach is emphasized. A
comparative analysis of the traditional and problem lectures on the subject of the effective formation of the mathematical
competence of future primary school teachers has been carried out. The advantages and disadvantages of the use of
problematicelements during lectures and practical classes on the discipline “Fundamentals of Mathematics with the methodology of teaching the educational field “Mathematics"are noted.Techniques and toolsused to implement the problem-based approach with the aim of forming the mathematical competence of future primary school teachers are analyzed. The theoretical material is supported by concrete examples of the creation of educational problem situations during lectures and practical classes. Recommendations on the use of elements of the problem in the process of forming the mathematical competence of future primary school teachers are formulated.