Дано теоретичне і практичне обгрунтування системи шляхів і засобів поетапного формування індивідуального стилю педагогічного спілкування у майбутніх учителів. Встановлено, що цілеспрямована робота у даному відношенні будується на основі активних методів, які забезпечують взаємопов’язаний розвиток у студентів зовнішніх і внутрішніх характеристик індивідуального стилю педагогічного спілкування, сприяють самопізнанню студентами своєї індивідуальності, формують у них дійові установки на самовиховання і самоудосконалення стилю спілкування.
Дано теоретическое и практическое обоснование системы путей и средств поэтапного формирования индивидуального стиля педагогического общения у будущих учителей. Установлено, что целенаправленная работа в данном отношении строится на основе активных методов, которые обеспечивают взаимосвязанное развитие у студентов внешних и внутренних характеристик индивидуального стиля педагогического общения, содействуют самопознанию студентами своей индивидуальности, формируют у них действенные установки на самовоспитание и самоусовершенствование стиля общения.
It has been given theoretical and practical grounds of ways and means system of gradual formation of individual pedagogical intercourse style of future teachers. It has been proved that goal - oriented work in this direction is based upon active methods, providing individual pedagogical intercourse style development of students with internal and external characteristics, promoding students cognition of their individualities, aiming at their self - education and self - culture.