Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самойленко, О. А.
dc.date.accessioned 2020-09-25T07:56:33Z
dc.date.available 2020-09-25T07:56:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Самойленко, О. А. Освіта дорослих у контексті європейської освітньої політики / О. А. Самойленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 152-158. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30856
dc.description.abstract У статті обґрунтовується важливість освіти дорослих як освітнього тренду ХХІ століття у країнах-членах Європейського Союзу. Освіта дорослих розглядається у контексті популярної в світі загальної освітньої концепції, окресленої як навчання упродовж усього життя (lifelong learning). Здійснено детальний аналіз базових понять окресленої проблеми, зокрема “освіта”, “неперервна освіта”, “освіта протягом життя”, “ціложиттєва освіта”, “освіта дорослих”. Доведена думка, що Україна потребує розробки повноцінних концептуальних засад розвитку освіти дорослих у довгостроковій перспективі на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. ua
dc.description.abstract В статье обосновывается важность образования взрослых как образовательного тренда XXI века в странах-членах Европейского Союза. Образование взрослых рассматривается в контексте популярной в мире общей образовательной концепции, обозначенной как обучение в течение всей жизни (lifelong learning). Осуществлен подробный анализ базовых понятий обозначенной проблемы, в частности “образование”, “непрерывное образование”, “образование в течение жизни”, “образование взрослых”. Доказано, что Украина нуждается в разработке полноценных концептуальных основ развития образования взрослых в долгосрочной перспективе на общегосударственном, региональном и местном уровнях. ua
dc.description.abstract The article substantiates the importance of adult education as an educational trend of the 21st century in the member states of the European Union. Adult education is considered in the context of the popular world-wide educational concept, outlined as life-long learning. A detailed analysis of the basic concepts of the identified problem, such as “education”, “continuing education”, “life-long education”, “life-long education”, “adult education” has been carried out. It is proved that Ukraine needs to develop a comprehensive conceptual framework for the development of adult education in the long run at the national, regional and local levels. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject неперервна освіта ua
dc.subject освіта протягом життя ua
dc.subject ціложиттєва освіта ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject образование ua
dc.subject непрерывное образование ua
dc.subject образование в течение жизни ua
dc.subject непрерывное образование ua
dc.subject образование взрослых ua
dc.subject education ua
dc.subject continuous education ua
dc.subject life-long education ua
dc.subject life-long education ua
dc.subject adult education ua
dc.subject.classification 374.7 ua
dc.title Освіта дорослих у контексті європейської освітньої політики ua
dc.title.alternative Образование взрослых в контексте европейской образовательной политики ua
dc.title.alternative Education of adults is in the context of the European educational policy ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу