DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30360
Title: Сутність поняття "підготовка майбутніх учителів початкової школи" в сучасній педагогіці
Authors: Пилипюк, Т. В.
Keywords: підготовка
професійна підготовка
майбутні вчителі початкової школи
подготовка
профессиональная подготовка
будущие учителя начальной школы
training
training of professionals
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пилипюк, Т. В. Сутність поняття "підготовка майбутніх учителів початкової школи" в сучасній педагогіці / Т. В. Пилипюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 49-52.
Abstract: У статті аналізується сутність процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи в сучасній педагогіці, обґрунтовується думка про те, що процес удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи може бути ефективним, якщо у процесі їхнього навчання застосовувати активні методи, що сприятимуть формуванню їхніх професійних знань, умінь, навичок і будуть спрямовувати майбутніх фахівців на творчу самореалізацію в майбутніх професійній діяльності.
В статье анализируется сущность процесса подготовки будущих учителей начальной школы в современной педагогике, обосновывается мнение о том, что процесс совершенствования подготовки будущих учителей начальной школы может быть эффективным, если в процессе их обучения применять активные методы, способствующие формированию их профессиональных знаний, умений, навыков и будут направлять будущих специалистов на творческую самореализацию в будущей профессиональной деятельности.
The article analyzes the nature of the process of preparation of future elementary school teachers in modern pedagogy, substantiates the view that the process of improving the preparation of future elementary school teachers can be effective only if in the process of learning to use active methods of contributing to the formation of their professional knowledge, skills and will guide future professionals for creative self-fulfillment in their future careers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30360
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pylypiuk.pdf198.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.