DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 19(29) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30358
Title: Проблема формування естетичного досвіду в початковій школі
Authors: Чужа, Н. П.
Keywords: естетичний досвід
молодший школяр
діяльнісний підхід
эстетический опыт
младший школьник
деятельностный подход
aesthetic experience
elementary school student
active approach
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чужа, Н. П. Проблема формування естетичного досвіду в початковій школі / Н. П. Чужа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 195-198.
Abstract: У змісті статті висвітлюються наукові дослідження проблеми естетичного досвіду; обґрунтовується необхідність формування зазначеного феномену в початкових класах. Презентуються критерії та рівні сформованості естетичного досвіду в молодшому шкільному віці.
В содержании статьи освещаются научные исследования проблемы эстетического опыта; обосновывается необходимость формирования данного феномена в начальных классах. Представляются критерии и уровни сформированности эстетического опыта в младшем школьном возрасте.
In the contents of the article the research of problem of aesthetic experience are revealed, the necessity of formation of this phenomenon in the primary school is substantiated.Criteria and levels of formation of the aesthetic experience in the elementary school are presented.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30358
Appears in Collections:Випуск 19(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chuzha.pdf194.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.