DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29614
Title: Контроль знань учнів з алгебри в основній школі
Authors: Дремова, Ірина Анатоліївна
Keywords: особистісно орієнтоване навчання
основна школа
навчальна діяльність
контроль результатів навчання
цілепокладання
дидактичний цикл
логікодидактичний аналіз
тематичне планування
тематичний контроль
рівнева диференціація
personality-oriented stpersonality-oriented studyudy
basic school
educational activity
study results monitoring
targeting
didactic cycle
logical didactic analysis
thematic planning
thematic control
stage differentiation
личностно ориентированное обучение
основная школа
контроль результатов обучения
целеполагание
дидактический цикл
логико-дидактический анализ
тематическое планирование
тематический контроль
уровневая дифференциация
Issue Date: 2004
Publisher: Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Дремова, Ірина Анатоліївна. Контроль знань учнів з алгебри в основній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія та методика навчання математики / Дремова Ірина Анатоліївна ; [наук. керівник Швець Василь Олександрович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с.
Abstract: У дисертації науково обгрунтована методика реалізації контролю навчальних досягнень учнів з алгебри в основній школі в умовах особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Контроль результатів навчання розглядається як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні розв’язано завдання планування й організації тематичного контролю результатів навчання учнів алгебри в основній школі, запропонована методика добору і складання вимірників, рекомендовані доцільні форми реалізації; контролю на різних етапах навчальної діїтьності.
The work gives grounded methodic of the realization of control over scientific gainings of pupils, studying algebra, in the basic school in conditions of the personality and activity directioning of the educational process. The monitoring of the results of studying is overviewed as a means of realization of personality-oriented study. Investigation clarifies the task of planning and organization of thematic control of results of study algebra by pupils of the basic school, offers the methods of choosing and making up of indicators and recommends the suitable forms of monitoring and realization on different periods of education.
В диссертации представлена научно обоснованная методика реализации контроля результатов обучения алгебре учащихся основной школы в условиях личностно-деятельностной направленности учебного процесса.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29614
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100310177.pdf7.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.