DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550
Title: Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти
Authors: Даренський, В.
Keywords: стратегії вик­ладання філософських дисциплін
"інтелектуальний провінціалізм"
"історико-філософська діалогіка"
philosophy teaching at the higher education system
"intellectual provincialism"
"dialogue"
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308
Abstract: У статті розглянуті стратегії вик­ладання філософських дисциплін, зокре­ма, принцип подолання "інтелектуально­го провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Ви­значений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онто­логії індивідуальності" на основі актуа­ лізації свідомого самовизначення студента у смисложиттєвих цінностей.
The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Darenskiy.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.