DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2008 рік » № 1-2 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550
Title: | Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти |
Authors: | Даренський, В. |
Keywords: | стратегії викладання філософських дисциплін "інтелектуальний провінціалізм" "історико-філософська діалогіка" philosophy teaching at the higher education system "intellectual provincialism" "dialogue" |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308 |
Abstract: | У статті розглянуті стратегії викладання філософських дисциплін, зокрема, принцип подолання "інтелектуального провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Визначений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онтології індивідуальності" на основі актуа
лізації свідомого самовизначення студента у
смисложиттєвих цінностей. The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550 |
Appears in Collections: | № 1-2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Darenskiy.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.