ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Даренський, В. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-03T05:54:33Z | |
dc.date.available | 2013-04-03T05:54:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті стратегії викладання філософських дисциплін, зокрема, принцип подолання "інтелектуального провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Визначений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онтології індивідуальності" на основі актуа лізації свідомого самовизначення студента у смисложиттєвих цінностей. | ru_RU |
dc.description.abstract | The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | стратегії викладання філософських дисциплін | ru_RU |
dc.subject | "інтелектуальний провінціалізм" | ru_RU |
dc.subject | "історико-філософська діалогіка" | ru_RU |
dc.subject | philosophy teaching at the higher education system | ru_RU |
dc.subject | "intellectual provincialism" | ru_RU |
dc.subject | "dialogue" | ru_RU |
dc.title | Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |